Skriver som de två senaste inläggen: JÄÄKLAR VAD SKÖNT ATT VARA HEMMA!

Har nog aldrig kommit hem och tyckt att lägenheten ser ut att vara värd miljoner! Nu förstår jag verkligen hur kasst vi har bott haha! Tack och lov får vi en ny fräsch lägenhet den 3 Januari! Samtidigt ångrar jag inte en sekund att vi bosatte oss på ett kollektiv i början, eftersom vi ändå har haft det roligt!

Igår vaknade jag tidigt för att hinna till hufvudssaken i tid till att klippa och slinga håret! Sedan hyrde jag flera filmer! Red hiding hood är en film att rekomendera! as bra och as snygg kille med såklart!! ;D Såg nyss julkalendern som är det ändå vi lyckats följa i Oslo, nu återstår två avsnitt! fattar inte att julafton är om två dagar :D

Idag ska jag träffa MS på Café lilla mari för att snacka ut om hösten :) Ska bli riktigt skönt att få träffa henne! :D<3

Nu återstår ett stort frågetecken! Vad ska vi göra på nyårsafton!? Sena ute som vanligt haha!

kramis från Marre


Stor kram till dig!! Snart ses vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0