Julle gör comeback!

Haha älskar rubriken, älskar att jag tror lite väl mycket om mig själv och ÄLSKAR att vara hemma!
Har förövrigt åkt på en h-vetes influensa, så jag gör allt för att bli frisk inom kort. Vore för bedrövligt om man inte orkar pallra sig ut på annandagen. Trots att vi har bott i något som liknar en skokartong så har det varit fantastiskt roligt och lärorikt att bo i Oslo. Tillsammans har vi tre tjejer gått igenom mycket, det har varit som en berg och dalbanan men vi har klartat det tillsammans. Vi har även lyckats boka Thailandsresa, som jag längtar! Kommer att bli underbart, 5 veckor med sol bad och paraplydrinkar.
Idag händer det inte mycket på Karlgårds, har heller inte köpt alla julklappar och får smått panik. Tänkte göra det i morgon med mamma, får se om jag ens orkar ta mig utanför dörren... Ser ni ett fågelbo på stan, så är det bara lilla Julle. Ska nämligen till frissis den 26e och göra en liten makeover. Kommer att kosta skortan, men det är det värt!

Slänger in en pic, som får en att drömma sig bort litegrannnn.



Tänkte chilla på soffan nu.
Hades, Puss å kram / Julle

Kommentarer
Postat av: marre

välkommen tillbaka julle ;D krya på dig!!

2011-12-22 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0