Borta bra men hemma alltid bäst!

Äääääntligen hemma!!!
Måste säga att det är OBESKRIVLIGT skönt att ha lämnat Svenska Föreningen och att få mötas av varma kramar av sin kära familj, att få sova i renbäddad säng, få se svensk tv och mycket mer! För första gången har jag landat på falmark i Skellefteå, med en oerhörd glädje och lyriska var vi nog alla tre när vi landade! 2 Veckor stannar vi nu här i Skellefteå över julen och ska försöka ta vara på de dagarna så gott det går! :)
Förhoppningsvis går våren lite lättare, vilket jag tror också. Både p g a en mycket fin lägenhet som vi kommer att bo i tre månader, plus att jag fått månadsvis tjänst på barnehagen i Oslo, vilket ger mer cash ;) Sedan får vi ju inte glömma att Thailandsresan är bokad!!! :D :D Wehooo! Känner bara att det är ljusglimtar framöver nu, vilket känns underbart!!
Har nyss sett två avsnitt av julkalendern och jag kan säga att jag likaså mina sambos har följt den slaviskt och inte missat ett enda avsnitt! Men den är ju bra också! Kan inte vänta på nästa avsnitt! hehe ;)
Vi har dock inte haft särskilt mycket att se i det "råtthål" vi bott i tidigare, vilket det kändes naturligt att ge julkalendern en chans då det gick att se på internet! :)
Nu ska det nötas julmusik och inhandlas julklappar framöver och bara mysa med familjen! Förhoppningsvis kommer man att få lite mer julkänsla här! Vilket man inte fått tidigare ;) Kan inte fatta att det är Julafton nu på lördag!? :O
Jaja, nu ska jag ta och avrunda detta långa inlägg. Hade lust att skriva av mig litegrann, vilket kan vara skönt ibland! :) Hoppas ni gillar det! hehe ;)
Till er läsare: Kul att ni fortfarande läser, och vet att vi är dåliga på uppdatera! Aj aj! ;)
Blir lite inlägg då och då men det får ni nog ta, för vi blir nog inte så mycket bättre på att uppdatera tyvärr! Säger bara sanningen! hehe ;P
Ha det bra tills dess och God jul på er!! :)
Har saknat er mer än ni tror! <3 LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0