Besök hos Evve

Ikväll har jag vart hos evve med matilda, Jessica, Akka, Sofie och Ullis :) Roligt att träffa dessa tjejer igen! Tacos och massa struntprat blev en lyckad kväll =) Nu börjar nyårs ta sig lite smått, vi har iaf planerat att det blir nyårsmiddag hos MS! Får hålla tummarna för att kvällen blir bra fastän vi är väldigt sena med planeringen! Ska ju förtära NÅGRA straffklunkar som jag fick under kvällens spel ;) Tagga sista dagen för år 2011 imorgon:) Måste nog säga att studenten var årets höjdpunkt! Men år 2012 ska bli bäst hittils, eller hur ? ;) Thailand år 2012 here we come! :D


Kommer att sakna dig mkt! Nu förväntar jag mig att Evelina Edström kommer och hälsar på i Oslo! ;D


Kommentarer
Postat av: evve

Saknar dig med tjejen!!! DU är underbar! <3 puss

2012-01-04 @ 23:29:34
URL: http://evveedstrom.blogg.se/
Postat av: Lucas Miller

hej fin blogg!

kolla gärna in min blogg när du har tid !;)

2012-01-08 @ 15:55:12
URL: http://lucasmiller.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0