17 dagar kvar!

Sitter och tuggar i mig lite ananas efter ett träningspass på gymmet. Har inte haft så mycket för mig idag då Julia har åkt hem till Skell över helgen och Marielle jobbar kväll. Men sånt är livet ibland, man får roa sig själv. Hade kunnat åkt på julmarknad idag men kände att jag var alldeles för trött imorse.. herregud det är nästan som man inte har sovit på ett år på lördagsmornarna känns det som! Är verkligen huur trött som helst och det känns som man bara kan sova bort hela dagen... Aja, slutpratat om det. 17 dagar kvar till hemresa är det idag! UNDERBART!! Längtar hem nå oerhört just nu. Har iaf även bokat tillbakaresa till Oslo efter jul, kommer att åka tillbaka den 3:e Januari, så det blir ganska prick två veckor hemma i Skell. Skönt! :) Dock så känns det som att tiden kommer att gå VÄÄLDIGT snabbt hemma! Men men, det gäller bara att ta vara på den också! Och det ska jag se till. :)
Ska nog samla mig lite krafter och gå ner till Oslo city och centrum för att ev kolla lite julklappar men även lite småsaker till mig själv. Förhoppningsvis någon klänning eller något annat fint klädesplagg som jag kan bära till annandan eller nyårs! Aja, so long suckers!
Ha en bra lördagskväll! :)
pusss



Förhoppningsvis befinner man sig på något sådant underbart ställe i Thailand om några månader..Drömmer mig bort för ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0