Torsdag

Sitter nu med nyfärgat hår och har bara tagit det lugnt ikväll för en gångs skull. Självklart vill man vara fin till helgen, då är det nämligen bröllop som gäller! Min kusin Malin gifter då sig och det ska bli sjukt kul faktiskt! Har inte varit på bröllop sen jag var liten! :D Får hoppas att vädret blir något bättre till helgen då!
Har ju inte direkt varit kul väder att jobba ute i veckan, men men sånt är livet! Har i alla fall bra arbetskamrater som gör jobbet lite roligare :) Nu är det dock snart bara två veckor kvar till jag slutar jobba och sen är jag.. arbetslös!! fy och fasa, det känns väldigt skrämmande. Tanken att inte gå tillbaka till en skola där man har alla sina vänner på en och samma plats osv.. Vilken trygghet! Samtidigt har man ju längtat ett tag efter att ta studenten, så det är väl bara att ta tag i livet och göra det man vill! Jag Julia och Mb har i alla fall börjat söka jobb och lägenheter i södra Sverige, som Marielle nämnde tidigare. Det är bara att hålla tummarna och aldrig ge upp!

Var allt för länge sen jag skrev här, igen, som vanligt då. Kan vara ganska skönt att skriva av sig lite ibland känner jag. Men oftast har jag ingen ork och känner inte att jag har så mycket roligt att berätta. Tips och idéer för att göra bloggen roligare, eller rätt är det sagt hålla den VID LIV får gärna ges! =)

Avslutar detta inlägg med lite badbilder från förra veckans trevligheter, från evves stuga och min stuga :)







Tack för en bra helg! <3 Lördagen var heller inte sämre! Mollys blev över förväntan denna gång!! Planer för morgonkvällen är fortfarande obestämt, så är öppen för förslag! :) Kram på er! // ulrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0