Måndag

Tjena readerzz, här kommer en liten uppdatering från mitt liv ;)

Är gaanska så trött efter att ha jobbat hela dagen och sedan har vi haft främmande hela kvällen av kusiner och släktingars släktingar från USA, så man har fått övat lite på sin engelska ;) Kul var det iaf! =)

Sista jobbarveckan nu, sedan är jag......arbetslös!!! :O aaah, shit så hemskt det känns fast samtidigt jäkligt skönt att sluta jobbet. Är så spyless på gräs nu så det finns inte, har skämtat lite på jobbet och sagt att direkt man ser ett salladsblad blir man nästan illamående p g a att man är så less att se gräs!! (nästan samma sak då) hehe ;)
Nu har min ena syster iaf flytt sin kos från detta lilla krypin inom Svenska ramar till Norska gränsen, medans min andra syster nu befinner sig i Grekland och har det nog inte allt för dumt!! Skulle nog säga att jag är mer avis på dig nu Anna än Jenny som befinner sig på ett norskt slakteri.

I alla fall så fortsätter jobbsökandet i vanlig ordning och nu har det blivit en del kikande och sökande på lägenheter och boenden i Norge. Inte bara Uppsala och Sthlm som gäller längre alltså. Hoppas på något napp på boende, men he ger int lätt vill jag lova!.. :/

Lägger upp nåra bilder från brölloppet förra helgen som blev mycket lyckat! :)



Ett nygift och glatt brudpar! :)

Sedan blev det photoshot för familjen Nilsson med ;)

Fina syster! <3

Sedan blev det sittning och gomiddag :)

Goda bröllopstårtan :)


Sedan blev det våran tur att dansa! ;)



Haha denna bild är nog den roligaste då man fick med pappsen som var i farten! ;D

På fredag blir det troligen ännu mer släktträffande.. haha oj oj vad det känns som man ser släkten nu på sommaren. Men har iaf en kusse som fyller år så tänkte vara snäll och uppvakta han med :) Ha en bra kväll alla! Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och bara slappa resten av kvällen tills jag sommnar.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0