Sommaren är snart här!!

...Fy så underbart att sommaren snart är här! Lyssnade på Oskar Linnros nästan hela gårdagen och andra sommarlåtar medans jag städade på rummet mitt. Man blir så glad av detta ljus och värme som äntligen är här!! Man ska verkligen inte klaga över vädret nu! Underbart! =)
Ringde även till chefen idag på parken och frågade hur det låg till med ledighet och jag kommer få en vecka ledigt! plus alla helger då! Känns riktigt bra faktiskt, både för att man tjänar in caschen samtidigt som man får iaf en veckas helledighet som kanske kommer att spenderas på en roadtrip till södra Sverige! Visst är ni med mig? ;) Vore riktiigt nice. Eftersom Diana i sthlm också erbjudit sig gratis inträde på Grönan :) hehe men absolut inte bara för det! :P
Nu är det endast några ynka veckor kvar, sen tar vi studenten! HELT SJUKT, är nog orden jag skulle beskriva det med! Ska dock bli underbart skönt, med tanke på hur skoltrött jag är just nu!! Att ta studenten har gått i ständiga vågor hur jag har känt för det. Men jag tänker såhär, var inte rädd för framtiden, lev i nuet och följ ditt hjärta så ordnar allt sig! =) Utomlandsgänget, när bokar vi resa!?!?! Blir galen...

Bjuder på nåra gamla bilder från sommaren -09 i min stuga. En underbar plats att vara på!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0