Love life!...eller hur var det nu?

  • Sitter på skolan och skriver på en restuppgift jag missat. Friskvård och hälsa i samhället, men är snart klar med den, var inte särskilt jobbig uppgift att göra. En uppgift som är jobbig och oerhöört omotiverande att börja på är ju filosofihemtentan som ska in på söndag och ja har inte ens skrivit ett ord!! BRA. Nä, nu är det nog dags att ta tag i livet, som Sofia brukar säga. Skönt att jag tog mig i kragen och skickade in konfliktanalysen igår iaf! 
    Detta är min läxbunts-lista som förskjuts och förskjuts, men som nu ska tas tag i!


    Konfliktanalys

    Friskvård/hälsa i samhället (snart klar)
    Filosofihemtenta (söndag)
    Nk-prov ( på typ hundra sidor till på måndag)
    Religionsuppgift ( söndag)
    Religionsprov nästa torsdag

    Taggad på livet.....Hoppas iaf på lite trevligheter till helgen som ska ljusna upp mitt i helvetet! ;)
    Om en timme börjar den absolut värdaste kursen jag valt, filosofi!!! jippieeee!! 
    Nä hoppas att ni fattar att det var en del ironi, men det jag sa. Nu ska jag ta tag i mitt tråkiga liv och återkommer då jag har nått roligt att berätta! 
    Puss och kram. //ullis

Kommentarer
Postat av: mb

är du snart ett emo som hänger på CK och viftar med armarna som Daniel påstår att dom gör? ;)

2011-04-28 @ 15:19:49
Postat av: Anonym

hahahah ja!! du glömde med den svarta skinnrocken ;)

2011-04-28 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0