Lördag

Har haft en väldigt lugn dag idag. Brukar ju inte bli så mkt gjort dagen efter så att säga ;)
Men ja måste säga att de senaste gångerna har jag nog mått bättre än ja förtjänat! Skönt att inte vara så bakis iaf! Blev att fara på Fl-festen igår i nyhamn, vilket blev rätt lyckad ändå tycker jag! Mycket dans och mycket mingel! Mollys var dock ingen hit denna gång. Berodde nog mest på att ett förbannat dåligt band spelade och för lite känt folk. 
Vaknade iaf upp i morse med allt för mycket träningsvärk. Det är heller inte första gången, utan nästan varje gång jag varit ute och dansat/festat vaknar jag upp med träningsvärk! Antingen beror det på träningspasset på friskvårds igår eller av allt dansande? Är nog en blandning av båda antar jag. Men nog fan har jag då rört på mig ;) Ikväll blir det dock motsatsen.. hehe
Mys står på schemat med Marielle och Julia, den heliga trion a.k.a Trebrudarfrånnorr! ;) <3 Blir även att ta med badkläder för bastu i mb's kvartersgård. Lite spakväll över det hela, blir nog nice =) Skönt att inte bara ha helg, utan en HEL veckas LOV!! Underbart skönt!! :D Har dock inte en endaste plan för några trevligheter på lovet, men hoppas det kommer några snart! Dock ska en del uppgifter in efter lovet.. men de orkar jag inte ens tänka tanken på nu, för nu är det lördag och lov!

Ha en fortsatt bra kväll gott folk! =) 
P.S bilder från Fl-festen kommer nog imorgon. // ulrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0