Borta bra men hemma bäst!

Skönt att få sova inomhus denna natt måste jag säga! Men inte frös jag inte, svettades nog hellre skulle jag vilja säga faktiskt, då vi skedade 4 st tjejer i samma tält. Direkt då jag kom hem idag kastade jag av mig ryggsäcken och halvt deckade på kökssoffan och vaknade två timmar senare då mamma kom hem och jag förstod inte riktigt vart jag befann mig för att jag sovit så hårt :P .. Rätt slut var man! Har inte hänt så mycket denna kväll, har packat upp min packning, sett Så ska det låta och Skavlan med mam och pap. Men hade nog inte orkat göra så mycket mer denna kväll! Det blir däremot andra bullar imorrn, då blir de parteey och utgång på folkparken! Blir nog kul! :)

Hoppas ni också har en mysig fredagskväll! Och Jenny jag hoppas innerligt att du hälsar Daniel och H.H från mig i Umeå! Hade gärnat velat varit där, men man kan inte få allt här i världen. Hade nog inte orkat heller efter denna skidåkning och tältning..

Idag är det prick en månad till valborgs, lägger därför in lite bilder från förra året :)





Inga planer ännu för detta år, men hoppas vi styr något lika roligt! Tips och idéer upskattas! :)
På återseende // ullis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0