23 April

Idag har jag njutit som aldrig förr av denna sommarvärme som plötsligt hittat hit till Skellefteå! Underbart är vad det var!! 16 + och jag har tagit min första löparrunda i shorts och t-shirt, kan ni fatta!? Hoppas på minst lika mycket sol imorgon, för då blir det troligtvis en visit till stugan för att bara mysa och ha det bra :) Anna och Jesper anlände även i skell idag, så det blev fullt hus vilket ja tycker om! Har skjutsat partyprissarna ikväll och imorgon ska ja även ställa upp med att skjutsa pappa på morgon. Allt för tidigt. Sedan tillbaka till stan och sedan tillbaka till stugan igen, eftersom pappa ska jobba och slita med köket lite innan.

Igår blev det grillning hos Elin på Brännan, men nåra tjejer riktigt trevligt var det =) Sen stannade jag julle och Mb hemma och myste medans de andra var ute och röjde på krogen. Inte likt oss men, ja kände inte för att spendera pengarna på krogen. Ska spara mig eftersom ja vet att de blir flera festkvällar framöver!
Kvällens sysselsättning har gått till godisätande, tv, bakat halloncheesecake som ska smakas av imorgon! mums, längtar redan! ;) Ska nog återgå till soffläge och bara göra ingenting. Ha en fortsatt bra helg och glad påsk på er!

Från gårdagens grillning.

På återseende! // nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0