18 April


Min dag:

Skön sovmorgon (som vanligt då), segade på för att sedan göra mig lite enkel lunch.
Efter det blev det inhandling på Coop för middan som skulle stå på bordet 17.30, Grillat stod nämligen på schemat och jag skulle agera kock! hehe ;)
Efter det spenderade jag dagen på centrums "fina" torg, med Evve och tog även årets första mjukglass ute i vårsolen! gött! B) Sedan shoppade jag även en tröja för 30pix på Kupan, hör och häpna! Detta är inte jag men whatever, lite kul faktiskt! Var bara en enkel grön gina-tröja typ =)
Sen fick jag även med mig en hårinpackning hem och inte så mycket mer tyvärr :P Testade även lite studentklänningar, men vette tusan vad man ska välja och ha alltså,SVÅRT är ordet!!

Efter det drog jag mig hemmåt och tillagade årets första grillning. Blev helt klart godkänt! Dock är det inte samma sak som att sitta på altanen på stugan eller ute en varm och härlig sommardag! Men det är ändå grillat ;)
Proppmätt som jag var, kände jag och marielle för att gå ut en sväng i solen/stormen? och prata av oss lite. Sedan hamnade vi hemma hos mig för att kolla boende till Pdol. haha ja men de slutade ju som de slutade. Glädjetårar och fantasier som spårade ur ;) Varför får man inte vara 19 för att bo på hotell! Vi är lugna och snälla flickor!.. Eller är vi?? ;) Har även sett på Bachelorette och Biggan såklart, inget man får missa! hehe

Nu ska jag ta och avsluta denna "sammanfattning" av min dag och sova söta drömmar för att ladda upp för en ny härlig dag på detta påsklov! Får se vad man hittar på!


Love you all! <3 // nilsson



Kommentarer
Postat av: marre

haha du som började planera pdol med hotellchefen ;) du spåra!!

2011-04-19 @ 14:31:50
Postat av: ullis

hahaha näe, hon spåra!! ;)

2011-04-19 @ 15:04:52
Postat av: evve

love you too! <3

2011-04-23 @ 17:56:28
URL: http://evveedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0