1 April

Glömde skriva lite om projektmässan som också är bortgjort, riktigt lyckat blev det och skönt att detta äntligen är över nu!! Förutom någon utvärdering som ska skickas in. Katarina blev även den lycklige som vann presentkort till Via Ferrata, Örnsköldsvik för en dags paddling och vandring för 2 pers! Kul att hon blev så glad och uppskattade det! :)

Eftersom att det är den 1:a April idag, prövade jag mig på ett skämt för pappa. Jag försökte lura han med att vi hade fått vattenskada/mögel i förrådet på övervåningen. Och han gick på det! haha

Konversationen löd såhär:
- Mamma, det luktar konstigt här uppe i förrådet! Typ mögel!
- Va? Luktar det konstig? ( säger hon och spelar med )
- Sören, ulrica säger att det luktar konstigt uppe i förrådet.
Pappa traskar upp för trappen med tunga steg..
- Kom in och känn, gå längre in, säger jag.
- Jag känner då inte så mycket, men jag är ju lite förkyld också
..Jag börjar små-le och utbrister: April april!
Sen blev jag en blå-tira rikare eller så.. haha skämt o sido, var kul att lura pappsen för en gångs skull iaf! ;)

Tejpade även igen kranen för ett tag sen, men ingen har lyckats vrida på kranen haha så vi får se imorgon om det blir mamsen eller papsen som blir den lycklige av en liten morgondusch ;) he he! Lite rackartyg måste man ju få göra, åtminstone 1 gång per år!

Kvällens låt: Karl Wolf – Africa (Radio Edit)
Nu väntas sängen, natti natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0