"I wanna boom bang bang with your body yo"

Hej!

Festjulle här, tänkte bara meddela er om att jag har myror i brallan. Vill ha helg så fort som möjlig och helst inte göra någon läxa på hela veckan. Ungefär såhär ser min vardag ut.. vägrar plugga och taggar inför helgerna. Har blivit otroligt mega lat har jag just märkt. Det är ett under att jag ens får någonting gjort. Nämen skämt och sido, ska försöka ta tag i matten nu. Prov om två veckor och kan inte direkt påstå att jag är någon ELIT på matte D.
Ikväll blir det att umgås med pösis, ovanligt? Nix. Vi är som systrar, idolmys blir det. Måste även försöka ta en promenad idag, känner mig som dunderklumpen.

Anonym:
vad ska man ha på dig?

Anonym:
vad ska man ha på dig?
jag vill ha en man på mig
hahahaha


Är det Samatha som är i farten? hahhhhaha. Anonyma brudar.


Saknar dig också Ullz, klart att vi ses i helgen. Det blir brudparty, lekar och utgång :) Kommer bli super!

Måste gå, maten kallar.
Hööööres





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0