Promenad i höstsolen

Fintfint väder är det idag. Ska alldeles strax dra på mig löparbrallorna och ta en prommis. Som ni kan läsa nedan så såg vi "The last song" igår och det var lätt en av de bästa filmerna jag har sett. Rekommenderas starkt!
Har kommit fram till att jag har otroligt lätt för att gråta till filmer nästa till vad som helst. Hela morgonen har jag spenderat tid framför Tv:n och sett "teen mom" och självklart så började jag storböla. En av killara skulle fria till sin söta tjej på en restaurang väldigt romantiskt. Ja, jag måste nog ha PMS är lite väl överkänslig känner jag. 
    Ska även ta och pallra mig till Sörböleskolan ikväll för att rösta med Pösisen min sen ska vi bänka oss framför tvn och se bland annat ensam mamma söker. Måste även hinna med lite matteplugg, städa och ta en tripp till solariöarna. Ser ut som ett lik nu i och med att jag har gått och blivit brunett. Slänger in en bild om jag hittar någon normal (någon gång nästa år alltså) det är gode mörkt just nu, men det är en intensiv toning så snart blir det ljusare. 

Ajaaa nog om detta ska försöka pallra mig ut nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0