Packat och klart!

...Sådär ja, då var det packat och klart inför fjällresan!
Imorgon bär det alltså av till Ammarnäs med klassen + 5 tjejer från FL3a.
Känner väl inte världens bästa tagg, men det kommer väl hoppas jag..
Trots vädret kan nog sällskapet gottgöra det! =)
15,5 Kg väger iaf väskan just nu - mat.. :S


Förövrigt så har min helg varit toppen! :) Började med Fl-fest på leos lekland i fredags, väl godkänd skulle jag vilja säga! Men kunde ha vart lite bättre med både belysning och musik. Men måste erkänna att man kände sig nästan som 12 igen förutom att man höll i en flaska gift i handen då! hehe ;) 
Lördagen spenderade jag i stugan med tha family. Älskade syster var hemma så passade på att umgås med henne och vänja mig vid lantluften! =)  
Bussen går 05.40 imorrn, så bäst att ta och besöka John B snart så man orkar upp imorgon!
Ha det bra här hemma! Back in town at Thursday! =)



Btw, julle kom ihåg att hålla uppdateringen! ;) Vi ses väl till helgen då hoppas jag!? =) Miss you.


Kommentarer
Postat av: jenny

men hur söööööööööööööööööt är du inte? pusspusspusspusspusspusspusspuss

2010-09-21 @ 23:38:34
Postat av: Anonym

John Backvid?

2010-09-23 @ 21:21:19
Postat av: mb

vad skriver du ullis?:O

2010-09-23 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0