Onsdag

Tjenamorrs era tappra bloggläsare!! haha
Ja ni ska då veta att ni gör de bra ;) skriver ju som sagt inte allt för ofta på denna sida! Men he får väl ta å bli ändringar helt enkelt! =) Tänker bara säga att jag lever och mår som en gud! :))
Iaf när termometern står på 20 grader och solen värmer en i hela hjärtat! =) Blir på så gott humör av ingenting då det är sol ute! 
Spenderade iaf denna dag på skolan ett antal timmar då det bland annat tagits skolfoto som marielle skrev i tidigare inlägget, blev super! Sen så bestämde jag och sofia oss att utnyttja dagen och glida med gummibåt genom älven, riktigt härligt var det =) haha dock gick det ju som det gick... Började med att jag råkade krascha ena åran så då hade vi bara en å paddla med, sen gick flöt soffes flytväst ut i det blå så var tvungen hämta den med ena åran som därmed också gick sönder i farten! haha Inte nog med det så när vi äntligen ska kliva av ur båten, ramlar man såklart i med kläderna på! haha SKICKLIG TJEJ!?? NOOOT!! men kul var det iaf =)
Imorgon står Religion och ett sjujäklarns långt hål på schemat (!!!) , sen filosofi. Rätt soft med två lektioner iaf :))
Skolan är inte allt för dödligt tung nu iaf! Sen taggar jag för FL-Fest nästa fredag! Kommer nog bli king! :D


Här kommer iaf lite bilder från Tunisienresan! Enjoy :)














Tack för en underbar resa tjejer!! =) Mer bilder kanske kommer sen så håll utkik! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0