Chai té och tisdagsplugg

Så sant som det är sagt, ikv blir det te och plugg. Inte det lättaste när huvudet väger ton och man knappt orkar röra sig. For på första lektionen idag, men eftersom att varken min kropp eller hjärna orkar hänga med idag så bestämde jag mig för att fara hem. Ska alldeles strax krypa till kojs och sova i någon timme i hopp om att få lite mer energi. För övrigt så är det fint fint väder today, strålande so och ca 20 grader. Toppen! Vore ännu bättre att att man fick spendera denna dag med ett gäng underbara tjejer kanske en picknick vid älven eller så.
         Måste bara meddela att jag har verkligen dragit vinstlotten när det gäller polare, är så otroligt glad över mina fina tjejer - något som man verkligen börjar tänka på när vintern börjar närma sig. Hade förmodligen gått under annars. Som ni säkert förstår så är jag inte något fan av höst-mörker-vinter-kyla-helvetet tycker att allt blir allmänt mycket sämre då. 
         Äh, jag tänker nog alldeles för mycket, det är nog det som är problemet. Aja, det jag ville få fram var iaf att jag är tacksam för att ni finns tjejer, utan er ingen Julle.
          Har även goda nyheter idag, i slutet av sep början på nov åker vi till huvstaden för shopping, utgång, mys och mycket mer. Kommer bli awesome!






/ Julle


Kommentarer
Postat av: mb

i slutet på oktober åker vi:P vi ska inte vara där i en månad haha :)

2010-09-07 @ 16:05:45
Postat av: julle

Haha, hade varit bättre om det var en månad ;) boka om kanske?

2010-09-07 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0