Fredag imorgon = LOOOV!!!

Tjennahoj!
Rätt länge sen ja skrev så känner att det är dags nu ;)
Men har inte haft tid och ork att skriva p ga skola osv..
Iaf så sitter jag nu uppsväld efter att varit på kalas, där middag och tårta serverades för fulla muggar.. usch!
Kommer att ångra detta imorrn när vi har bad på skolan (A) haha

Sitter även och och taggar för morgondagen med lite taggmusik samtidigt som ja försöker knåpa ihop nått på hälsodagboken som ska in imorrn!! :S stress stress...
Imorgon blir det iaf förfest med malin, marre i någon husfest på norrböle :) Blir nog lite blandat folk tror jag =) Sen så blir det iaf utgång på station!! Är taggad!! :D Hoppas också så många som möjligt ska vara utklädda, för de ska jag ;)  

Sitter förövrigt och kollar igenom lite gamla bilder,
dessa är typ från 8:an då vi lekte med smink och webben såklart ;)






SEN SÅ TÄNKTE JAG OCKSÅ SÄGA ATT DETTA LOV KUNDE MAN BARA INTE PRICKA IN DET BÄTTRE!! :D
Kåmpis det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0