Confused

Allmänt seg dag today. Mår riktigt pyton, är fortfarande förkyld och är spyless på att räkna matte. Spelar ingen roll hur mycket jag anstränger mig, ett tal tar en timma och jag fattar ingenting. Kul liv och hej IG. Ja som ni förstår så har jag prov nu på onsdag och jag kan inte precis påstå att jag vet vad det handlar om. Känns riktigt tungt måste jag säga. Ska ta och pallra mig till Håkan och innan det ska jag hämta upp mattefacit hos Akka, sen blir det plugg all night long. 
     Sitter förövrigt redan och längtar till helgen. Det blir en vit helg med massor av mys, sen måste jag även ta tag i träningen. Har inte precis utnyttjat gymkortet, illa illa.. 
      Har även fått lite ångest över att vintern snart är här. Vill bara gråta när jag tänker på det. Tur att jag ska till syrran och en måndag, shopping/mys/bio/utgång osv, längtar! Tror att det kommer bli nyttigt att komma bort ett tag, tänka på annat.


Jag är kär.

/ Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0