Onsdag


Svenska B Nationella - Check
Skönt att har prickat av detta från veckans lista. Satt i ca 3,5 timma med skrivuppgiften, får hoppas att det ger bra resultat också :)

Hade i alla fall svårt för att vakna i morse, (som vanligt då). Men mörkret lockar ju inte precis att lyfta på ögonlocken, inte heller detta väder som väntas då man kliver utanför dörren. Så mamma var tvungen att dra och slita i mig i morse, hon tyckte väl att jag snoozade lite för länge, men inte längre än vanligt för min del. Känner som ingen tagg för att cykla till skolan längre då temperaturen står på -16 och skolan är inte heller världens roligaste. Känner bara mest för att sova och gå i ide just nu, tills något kul händer kan jag gärna vakna upp.
Det enda ljuset jag ser just nu är mysiga juletider som snart är på väg, men tydligen alldeles för långt bort....  

Sa just till Marielle att jag ska ta med skopan så vi kan gräva ner oss tillsammans ute i någon kall snöhög.
haha nä men skämt och sido, är bara allmänt trött och less just nu. Har väl tillkommit i en sån där "depp-period" igen.
Aja, nu ska jag ta och bege mig till lillen, ha en bra dag :)

Btw, vad händer på nyårs!?!?!









Lite vinterpix från förra året :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

LILLEN!?!?!?!?!?!?!?

2010-11-17 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0