"now you ain't around, baby I can't think"




Trivs rätt så bra nu måste jag meddela! Livet rullar på (vad sa jag just?!), lite plugg och endast trevligheter att se fram emot och om jag nu skulle vakna upp en dag och inte känna samma lycka så har jag alltid mina finaste vänner att vända mig till. Jag vet att jag säger det många gånger, men bättre det är för lite - Jag älskar er brudar (ni vet vilka ni är) <3
Har suttit på körskolan idag och kan bara skratta åt mig själv. Var superstolt när jag fick högsta betyg i körkortsteori men inte fullt lika stolt när jag såg resultatet av fas A.......... Aja, bättre lycka nästa gång! ;)
Ska alldeles strax bege mig till gymmet, därefter kommer jag spendera resten av kvällen hos Ms. Det blir girltalk och tvtittande. Det är ju "våra vänners liv" på tv ikväll, missa inte!


Slänger in en finfin låt från Nelly.




Ha det bäst! / Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0