Måndag gör jag ingenting...


Har nu försökt klura på hur man gör för att lägga in videos på bloggen. Men icket sa nicke så gick det såklart inte..
Är ingen direkt dataexpert som ni kanske förstår ;) Synd, för har några riktigt roliga på datorn från i helgen och från umeåresan :)

Lite småjobbigt var det att stiga upp imorse ska jag säga. Men det blev desto mer vändor till doris där på eftermiddan för att orka med! haha (A) Måste också säga att Jasmine, du lyckas då tammefan med allt!! haha

Iaf så har jag då haft ett riktigt skönt och härligt lov! Ännu ett plus är att vi har lov i två dagar till! hehe ;) Nog är livet allt för bra ibland va??
Har nyligen varit och tränat boxpass med marielle, riktigt skönt faktiskt! haha okej ja avslöjar nu mb vem din partner var ;)
Imorgon blir det att luncha med mb,julia och malin på stan :) kanske någon fler hakar på? :)
Kanske även träning och plugg. Men roligare att räkna upp det roliga! ;)



Bild från i onsdags då jag julle å mb hade bastumys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0