Måndag

Sitter här och gör ingenting just nu. Ska nog skriva klart religionsuppgiften så man får den överstökad. Sen så ska jag nog även ut i detta kalla vinterland för att ta mig en promenix. Hoppas även att ett till klipp ska komma in på ensam mamma söker, vill ju veta vad som hände efter. Är sjukt vettande sjuk av mig! (a) Trist att de programmet är slut nu. Då har man inget att se fram emot på söndagar längre :S

Har iaf inte haft så jätte mkt sovmorgon i helgen p g a bakning i bagarstugan på lördagen, söndagen blev det hyffsat tidig uppstigning för att gå på gudstjänst. (Inom skolan) Fick idag veta att vi inte behöver komma till småföretagande lektionen ímorrn, vilket betyder sovmorgon!! :D Iaf så blev det en titt på skyltsöndagen igår också med julle, kom typ 10 min efter luciornas sångtid pga den hektiska trafiken i stan... typiskt! Men blev iaf lite shopping av knäck och gratis glögg och pepparkakor :)
Gratis är gott! (A)

Tänkte avsluta med lite bilder från Matildas fest i fredags innan station. Enjoy!









Tack för i helgen tjejer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0