Inge FIESTA här inte

Orkar som inte. Skolan tar kol på mig, precis som alla andra hade jag np Svenska idag. Fick skrivkramp sisådär 4 timmar efteråt och blev heller inte glatt överraskad när jag fick veta att jag är kass på att köra bil.
I och med denna h-vetes dag bestämde jag mig för att strunda i gymmet och plugga? Givetvis så har jag inte öppnat böckerna och ska snart parkera mig framför tv. Livet leker, NOT.
Tror att Ulle har smittat av sig, är också inne i någon depp period just nu.
Som tur var är det helg snart och Elin kommer på besök, ska även laga mat och umgås med finaste tjejerna på lördag! :) Äh, livet är för kort för att deppa!





Längtar tillbak till Alanya!!!

Ajuste, jag har varit blond en gång i tiden.

Kommentarer
Postat av: En brud från norr ;)

Ungefär detsamma för mig. Men helt rätt julle! Livet är för kort för att deppa!

Life goes on, som man säger ;P Länge sen vi sågs nu,inga "depp-miner" utan bara glada miner vill jag se på lördag då!! :) puss



Tänkte bara påminna er om att det bara är vi som kommenterar till varandra!:S haha

2010-11-17 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0