Fredag

Kom hem från Evve för någon timma sen. Där jag, mb, evve, jessica och johanna kollade lite om lediga lokaler till nyårs och såg lite på idol. Men än så länge så har vi inte hittat någon för ett bra pris eller som är ledig! Aj aj, om någon vet eller har tips på lokal så hör av er!!
Vart iaf inte så länge jag var där p g a att folk skulle upp tidigt imorgon och jobba och jag kände mig allmänt trött efter en hel skolvecka utan sovmorgon och ett svettigt spinningpass just före som förövrigt typ tog död på en.
Dock så har väl tröttheten just nu gått över efter lite socker... ;) Jag som hade tänkt ha godislöfte för mig själv, men ack så sprack det efter en dag eller två. hehe (A)

Här kommer en video som lätt kan tillägna en tår eller två.
Älskar förövrigt denna sång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0