24-11-10


Då var onsdagen snart över = halva veckan avklarad! :)
Samhällsredovisning bortgjord och andra tråkiga lektioner bortgjorda. S-K-Ö-N-T stavas det!! 
En fullspäckad helg väntas,med fest, bakning, gudstjänst, skyltsöndag å annat :)
Men taggar ändå! Fredag är alltid en dag som är varmt välkommen!! =) Det blir förfest hos Matilda med en massa tjejer, sen ut på station! Tror de kommer bli ball som alltid med bra sällskap! :)

Känner just nu att jag har allt för mycket överskottsenergi och vet inte riktigt vad jag ska göra av den. För sent för att träna, för sent för att hitta på nått och får heller inget riktigt motstånd av mina fighter med daddy ;) boooring... Nä tror ja ska gå ut och rasta mig själv för en stund. Sen blir det nog att filosofera lite med filosofi-läxan och se bartenderskolan som jag missat. C ya later! =)

 


haha old times! ;) Tjejer som hade lite för tråkigt helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0