Tyck synd om mig nu - Melissa horn



Rubriken ovan tkr jag stämmer in på mig rätt bra just nu....... Trots att jag har lämnat in typ 1000 ansökningar om sommarjobb så har jag inte fått ett enda napp. Antingen har de nog med personal eller så är det människor som är mer anpassade för arbetet än mig. Kommer vara fattigast i världen i sommar! Känner tagget.
Var typ värre än någonsin att stiga upp idag också, skulle sitta fint med en veckas lov. Aja, ska inte klaga. På torsdag är det endast 14 dagar kvar :) ÅÅÅÅh! Tur att man har något att se fram emot iaf.
Har trots allt gjort någon nytta idag, sprungit broarna och slängt ihop en sida om talet som vi ska hålla i på torsdag.
Nu hade jag tänkt att avrunda kvällen med Hollyfruar och frukt ;)



/ Sadfaceee J.


Kommentarer
Postat av: marre

Vi får njuta av sommarlovet jullan! vi hittar på saker som inte kostar :D tagga Alanya nu! :D:D

2010-05-17 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0