SOOOMMAR SOMMAR OCH SOL!! ;D

... Snart kan man börja nynna på dessa sommarvisor! Råhärligt väder idag, känns ofattbart att det är såhär varmt redan den 18:e maj här uppe i norr! ;) Men det gillas! Har varit ut och gått en kvällsprommis med Marielle och fick härliga sommarkänslor! =)
Idag har man då gjort bort MatteB Nationella som tog 3 h för mig, dock var skrivtiden 4 h. Gick väl hyfsat, hoppas på G iaf :P 
Har inte skrivit på ett tag, så därför måste ja säga ett STORT grattis till MB som tagit körkortet!! :)
Är inte långt kvar för mig nu heller. Har då äntligen lyckats klara av alla dessa "helvettesfaser"! *stolt* haha
och förövrigt var Halken sjukt kul för er som inte prövat än!

Känner att det börjar närma sig till skolavslutningen, endast 24 dagar bort!!  SÅ håll ut gott folk!! :) Syftade på skolarbetena som bara öser in här i slutet på maj. Sommaren är iaf mer än bara efterlängtad. Det skulle ju heller inte skada om man fick något besked om sommarjobb som jag inte fått än. :S Hoppas iallafall på att sommaren 2010 kommer att bli en oförglömlig sommar! ( som vanligt dock )  
Och ClassM8s vi måste styra ihop avslutningen nu!! Förslag!? :)


SOVMORGON imorrn och det känns aldrig fel!

Allt för mig. PEAACE/ullis

Kommentarer
Postat av: evveedstrom.blogg.se

ska vi hitta på något nu på lördag? :D

kram kram :)

2010-05-20 @ 17:41:57
Postat av: Ulrica =)

Självklart! :) förslag?

2010-05-21 @ 16:25:02
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0