I'm alive



Jodå, nog lever jag. Har haft sjukt mycket i skolan och runt omkring, har verkligen inte orkat bloggeliblogga någe.
Var iaf i Piteå förra helgen och var med mina finaste, i helgen var jag med några Hot guys på Yran. Helt oke, förrutom att jag tappade bort typ hela gänget där vid tolv tiden och sprang runt som en virrig höna. Kunde ha fått ett bättre avslut, men annars så vare nice! Skulle dock ha stannat på lö också. Ett stort Tack till Ms dock, som lät mig skeda med henne och orkade släpas runt med mig ;)
Har även hunnit fara till stugan och besöka min kära mor (som nu har bosatt sig där för att slippa pendla) och provjobbat en sista gång. Har numera två sommarjobb, toppen! Lär behövas om man så säger. Tänke försöka betala tillbaka cashen som jag är skyldig madre och försöka ta mig en tripp till Stockholm i sommar med b-rudarna.
Har en trave läxböcker som väntar på mig, är dock för lat för att göra något.
Någon som har tips på hur man får lite motivation?!
Kan heller inte förstå att jag har sommarlov om 4 DAGAR & Drar till Turkie på TORSDAG?!
Huuuur nice?!

Aja, flummigt inlägg.

Slänger in en pic från förra helgen


Love you <3

Kommentarer
Postat av: marre

jag är så jäkla taggad nu ! :D Nu har du ingen orsak att inte fara till sthlm i sommar!:D:D

2010-05-31 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0