Holá!



Nix jag är levande, har bara inte orkat bloggeliblogga. Tänkte bara meddela att jag tycker att det är dax för MB & UllZz att komma hem! Känns som att det var ett tag sedan vi hade våra tröst-ätar-mys-fredag tsm ;) Iaf så är det tänkt att vi ska göra nåt i morgoonnn när de kommer hem :D Hoppas att alla kan nudå.
Aja, svammel svammel.
    Hade iaf svenskaprov idag och det gick käpprätt åt h-vete. Men men.. man kan ju inte vara bäst på allt ;)
Hade tänkt att försöka trycka i mig lite krubb nu, sedan ska jag bege mig mot friskvårds för att chilla med två dudes. Känner att det är på tiden att ta tag i träningen på allvar nu, det är ju trots allt bara 27 dagar kvar tills vi drar!! ÅÅÅÅÅÅh vad jag längtar =) Ska bli helt underbart!



Avrundar med typ sveriges mysigaste låt?




XoXo,
Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0