Grattis!!

Wooooopa snyggingen Mb har precis kirrat körkort, hur NICE?! Grattis ännu en gång stumpan :)
Känns som att typ hela skell börjar ta körkortet nu? Själv har man knappt börjat övningsköra........
Iaf så är det exakt två månader kvar (okejdå i morgon är de det) tills jag fyller 18! Tror inte att någon kan förstå hur lycklig jag kommer att vara när den dagen väl kommer?! Typ asfettnice att gå ut och ta sig en sup med fin fina tjejorna =)
Aja nog om det. Kan ju bara tillägga att jag är rätt tom just nu..........
Ska strax äta sen blir det tare chill'N för att sedan pallra sig till gymmet i hopp om bli någorlunda trimmad innan beachen '10.



Jaja, jag ser dryg ut jag veeet men det här var den enda bilden som jag hittade på oss på denna dator.

Nu käk.
Adios
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0