Back to reality!

....är alltså nu hemkommen från vår resa till Vougga med Fl 2:orna! Sammanfattningsvis så har det varit en oerhört påfrestande resa (fysiskt), men även härlig och framförallt kul resa!! :) Att bestiga björntoppen som var ca 1700 meter högt över havet (med längdskidor) var något jag troligen aldrig kommer att göra om, men däremot så ångrar jag det verkligen inte!
Var egentligen tänkt att vi skulle komma hem på Fredagen, men icket, blev torsdagkväll ist p g a engelskanationellabajsprovet som dessutom gick åt H-vete!! :S
Imorgon sticker jag iaf till Umeå med familjen för att fira syrran som fyller 21 bast! Sedan tror jag även det blir övernattning där för mig och Anna samt födelsedagsparty :) Aja, orkar inte skriva nå mer nu för kvällen.. 
Slänger in några bilder från Vouggaresan ist!














Fler bilder kanske kommer senare så håll utkik! ;)
Xoxo //ulrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0