"Your out of my life"

Har just sett klart "My sisters keeper" som jag fick låna av min käre vän Ulls. Filmen var mycket bra! Den var otroligt sorglig, vilket resulterade i att jag skulle behöva en bunt med näsdukar. Man ska vara glad att man lever alltså.. här sitter jag och beklagar mig över min hals som gör fruktansvärt ont medans andra får kämpa för sina liv!
    Syster yster har äntligen anlänt, myspys! Skönt med lite sällskap :) Börjar bli riktigt less på att bara titta på tv, äta pigge och sova. På tal om annat så har jag blivit stormförtjust i ett par shoes från H&M. Det slutade med att jag inte kunde hålla mig längre och var bara tvungen att klicka hem den (snarare fannii som också fell in love och ville köpa dem) underbart! Nog för att jag borde spara varenda krona till ALANYA, men 199kr är ingenting att bråka om! 
    Nu ska jag för en gång skull göra en tidig kväll. Hade tänkt kliva upp tidigt i morgon för att sitta ute på altanen och bättra på min bränna (hehehe är vitare än snön) det ska tydligen bli sunshine! LOVELY


fwerwr 
Nej nu ska jag sussa, natti!
/ Kotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0