12 mars

Igår var det exakt 3 månader tills sommarlovet börjar !!! :D så jäkla najs ;) Idag har jag jobbat på prov-jobbat klart på krysset :P Det kändes faktiskt bättre de två sista dagarna jag jobbade, det var inte precis lite kunder de tre första dagarna då bureburgaren såldes för 25kr :S Chefen sa att hon tyckte jag var duktig så jag kommer jobba där i sommar också :D Lite extra jobb blir det nog också :) Jag satt nyss och såg filmen bröllopsduellen, den var mkt bra ;P Imorron blir det att se melodifestivalen hos akka.. Tummen upp för Anna, Darin och Eric! Andra chansen tjejerna kan ju ta sig ;P ikväll blir det lite plugg, eller nått annat kul.. haha, men det skulle verkligen behövas.. :( nä nu taggar vi jullan! lite mer än 2mån kvar tills vi sitter på flyget :D //Marielle

Längtarrr!♥ varuträsk -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0