"Manboy"

Vilket strålande väder det har varit idag! Har suttit ute på balkan och solat så gott som hela dagen, har dock inte fått någon färg ser snarare ut som en kräfta! HAHA nämen lite kanske man har fått? Iaf så satt jag bänkad framför Mello igår och jag är nog inte den enda som tycker att Eric Saade är otroligt fräsch?! Mjaoouu.. sen är jag nog ensam om att tycka att  Darin (som alltid har varit min drömprins) är väldigt charmig! Något som är mindre roligt idag är att Sis åkte hem för ca en timma sedan. Det blir alltid så tomt när hon far hem :( Hade iaf tänkt att hoppa i duschen nu och käka lite krubb, sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Måste även säga GRATTIS till både Akka och Mb (lite smått avis sådär) som har kirrat jobb! Duktigt jobbat brudz :)
Nu är det bara jag och UllzZ som måste skaffa oss ett arbete, någon som har något förslag?! Kan inte dirket påstå att det är lätt nu när det är så dåliga tider.




Aja, slänger in en bild på Sveriges pudding!




Pz, Julls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0