Life goes on



Har just sett klart "The ugly truth" den rekomenderas starkt! Eller ja, den var sevärd iaf :) Låten ovan spelades i slutet och jag fick en sådan nostalgi. Jag vill ha sommar här och nu! Det känns som att denna sommar kommer att bli den bästa hittils.

  • Alanya 3-10 juni med mb!
  • Stadsfesten
  • 18 år!!!
  • Pdol
  • Bo i Sthlm med brudarna i Aug.
Jag taggar redan nu! Trots att det är ca 3 mån bort så går tiden rätt fort nu, spec nu när våren kommer.
Förövrigt så har jag inte gjort särskilt mkt idag (eller jag får snarare inte göra det) har endast städat och softa i la sofá. Fick däremot ett roligt samtal av ulls vid fyra tiden:

Ulls: SHIIIIIIT! Alltså jag måste verkligen prata med dig!
Jag: Men gud vad har hänt?
Ulls: Det ringde någon anonym från piratpartiet och frågade om jag laddade ner musik, och då sa jag att jag har gjort det men jag brukar lyssna på Spoty numera. Sedan sa det att jag måste böta 70 000!
Jag: Vafan säger du?! Tror du inte att någon driver med dig?
Ulls: Åååååh shiiit! jag vet inte vad jag ska göra! (Ulls börjar grina i tele och får inte fram ett ord)

Sedan visade det sig att Ullis syrra och hennes homies hade använt sig av busring.se
Ulls efteråt: Jag tänkte faktiskt på det där.. 70 000 är ju fan mycket, men pappa betalar!
HAHAHHAHAHHAHA, helt sinnes! :)

Tack kära Mb för att ni tänkte på mig det värmer! Skulle snarare säga att jag åt pigge, inte slicka...........
Du har inte fått din present än, undra vad det kan vara? Man vet aldrig med den där jullZzz.

Då kan man fråga sig vad i helsike gör jag uppe nu? Jo, jag har nämligen vänt om på dygnet sen jag har börjat käka pigge typ där vid 12 tiden när det känns som att jag ska dö. Därefter får jag en socker kirre och kan inte somna. Sen så har jag och Ulls startat någon slags tradition? Vi är alltid inne vid den här tiden och har deeep talk! HAHA samma sak heela tiden. Varför ska livet vara så komplicerat?

Nej, nu ska vi rycka upp oss! Sommaren är snart här och det är endast 3 mån kvar sedan har vi endast 1 år kvar av skolgången, underbart :)

Usch, detta blev ett lång och flummit inlägg.

Mike från The ugly truth. Mums!
srswrwer
Nu ska jag ta och försöka krypa mig till kojs.

Pussis, xoxo
JullZ.

Kommentarer
Postat av: mb

haha !!

2010-03-11 @ 18:19:17
Postat av: anonym brud 18 vintrar

hahaha skrattar när ja ser de här!! :D LÄTTLURAD KAN MAN DÅ VARA!

2010-12-07 @ 15:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0