Boys boys boys

Hallå!

Yeees, jag lever trots att skolan har börjat om. Är gode så skoltrött.. tur att det snart är lov igen! Däremot har vi inte så mycket läxor? Har knappt gjort en enda läxa i veckan, uuunderbart =)
Förövrigt så längtar jag bara tills jag får börja träna igen. Känner mig som typ dunderklumpen har inte rört på mig (bortsett från promenader) sedan 3 veckor tillbaka. Funderar på att bryta löftet om att inte idrotta på drygt 2 veckor och köpra body pump i morgon, gryymt taggad! Aja, får se hur jag gör vore ju verkligen onödigt om det skulle hända ngt.
Har just kikat klart på roomservice och sett Life of Ryan i pausen, vilket charmtroll! HAHA har just kommit på mig själv, i varje inlägg skriver jag om någon pudding. Finns det något bättre än att dreggla över heta boys? Knappast ;)

Hade tänkt att krypa mig till kojs med min nya VR som har dimpat ner i brevlådan!

Mååååste bara slänga in en pic på denna going


Sen måste jag bara berömma honom för hans otroligt snygga tattoo!



Nu sängen natti!
/ Kottefnatt

Kommentarer
Postat av: lina

gillar dina pudding-inlägg ;-)

2010-03-24 @ 21:13:25
URL: http://liiinasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0