27 mars

Jasi, idag är det 27 mars och det är i princip snöstorm ute, ska man skratta eller gråta?! Tragiskt måste jag säga. Aja, det är iaf snart bara 2 mån tills jag och Mb chillar på beachen med en drink i handen ;) UNDERBART!
Förövrigt så skulle jag gifta mig today, antar att det blir en annan gång isf. Spårad kväll igår, det går faktiskt att leva utan station har jag märk ;) Nog för att jag är rätt så avis på brudarna som dansade asset av sig igår! Fyyyy så orättvist. Insåg just att det var otroligt länge sedan jag skrev, antar att jag har gått och skaffat mig ett liv ;) NOT. Har bara inte orkat blogglicious.
Ikv blir det myspys med brudarna! Vi ska planera inför sommaren och prata endel gossip :)

Slänger in världens bästa låt?

Kommentarer
Postat av: mb

längtar så jäkla mkt !

2010-03-27 @ 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0