Ja Haloja!

Mycket lyckad kväll igår, var nämligen på ullis 18-fest! :D Hur kung som helst! Har aldrig dansat så mycket någonsin (vilket även resulterade i att jag knappt kan gå) men det är smällar man får ta ;) Kom just hem från att ha städat lokalen, men det var inte så jobbigt.. det mesta var bortplockat :)
Idag är jag slööööö, skulle sitta fint med en FET pizza nu kan jag lova! Är så hungrig så jag dör typ.
Nu ska jag ta och chilla lite mer och förhoppningsvis hör min käre vän av sig, så att vi kan "plugga" tsm ;)

Detta inlägg skrev jag på våran tidagre blogg för en vecka sedan. Jag kan tala om att den där träningsvärken tog mig 5 HELA DAR att bli av med! Fick halta om kring i korridoren och såg i princip ut som en spräckt anka............
Idag mår jag inte bra, känns som att någon har klubbat mig i skallen. Har just vaknat upp från min Pn (det är det jag lever för nu) och ska precis sätta mig ner för att plugga älskade kemi. Har prov på fredag! Har jag pluggat? Nej. Får jag skylla mig själv? Typ ändå trots sjukdom.
Förövrigt så är jag sjukt taggad på partaj! Det kanske blir så att jag beger mig till Piteå om två helger för att parta loss med en gäng härliga pitebor! Hoppas hoppas :) Något som är mindre kul är att jag fick veta att jag ska opereras den 4 mars. WOHOO! Kmr att dö. Men efter att halsmandlarna har spökat i två år känns det helt rätt att bli av med dem.
Guud vad jag pratar strunt. Nu väntar skolböckerna!

Pz, Julialicious

Kommentarer
Postat av: Marre

Dö inte på min födelsedag ! :(

2010-02-08 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0