"I'd rather make mistakes than do nothing. I'd rather mess up than miss out completely."

Har just käkat lite thai-food som är rester från gårdagen. Grattis än en gång till MS som fyllde år i onsdags! Kan sammanfatta gårkvällen med tre ord: Spårad, galet och ball. Trots att Ms blev av med en systemkamera?! (wtf, den som snodde den måste ha en skruv lös!) så tycker jag att kvällen blev ändå rätt lyckad :) Med världens bästa tjejer så kan det aldrig bli fel! Har dock inte lika mkt träningsvärk som jag hade dagen efter ullis paraj, haha tur det! Kanske är det gymmet som har gett resultat? ;) Not...............
Hade tänkt att spendera söndagkvällen med en hel del matteplugg, film och myspys. Får somsagt lov nu på torsdag (ska operera mig då) känns suveränt! Trots att jag kommer ha jääävulskt ont osv ska det ändå bli skönt. Syrran kommer hem, MB fyller vuxen, chilla osv :)
Tyvärr har vi inga bilder från igår eftersom att de flesa pic var på MS kamera.

Aja, nu väntar Mr M. på mig ;)
HaDe

Jullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0