Hallå!

Har precis skrivit klart min engelskauppsats, eller iaf nästan. Skulle vara 1 och en halv A4 och jag har bara skrivit en. Funderar dock på att använda mig av en lite större texttyp ;> haha
Helgen har varit kanon! Har umgåts med min käre barndomsvän Elin som jag nämnde tidigare. Det var faktiskt helt underbart att få slippa vara i stan :) Börjar bli riktigt less på Skell nu! Dock är det inte särskilt länge kvar innan jag befinner mig i Norge (hoppas jag?) och tjänar ihop lite cash! Sedan bär det av till Thai för att softa, bygga lite bränna och chilla i solstolen parta osv ;). Efter det har jag tänkt att flytta till London för att lära mig god engelska, känns välbehövligt! Är somsagt ingen stjärna på engelska, men man kan ju inte vara kung på allt, aight? ;)
För övrigt så känner jag mig rund som en boll, har inte tränat på en vecka snart sen har jag även lyckas smälla i mig en hel daim (ovanligt?) Aja. Nu taggar jag iaf till tusen tills på LÖRDAG! Då slår vi klackarna i taket, tar oss en jävel och säger botten upp och resten i håret!!!!!

Slänger in en tagg bild på mig och Baby,
du måste komma!

wrwerwr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0