HaDe

Drar nämligen till Piteå i morgon för att besöka min käre barndomsvän Elin. Stannar där hela helgen lång :D Känns underbart! Äntligen slipper man Skellhell för ett tag.
Förövrigt så hade vi Historiaprov idag, tagga MVG! Tur att man är smartast i världen..............................
Nu är iaf helvetet över, nu kvarstår bara engelskaredovisning och matte nationella, matte C! Fattar ni?!?! Snart har vi läst klart kursen och mb och ullis era retard ni håller fortfarande på med matte B ;) höhö.
Hade tänkt att packa ihop lite stuff nu, sen ska jag göra en tidig kväll. Har även bastat och bubblat så nu känner jag mig riktigt fräsch! Härligt, härligt.



Pz, Julialicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0