Fredagsmys!

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys! Nono, inte för Jullz. Nu ska matte boken fram för här ska pluggas all night long! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, känns otroligt tragiskt måste jag säga. Inte har jag något "plugg-sällskap" heller. Ingen annan orkar spendera kvällen med sina matteböcker antar jag. Tur att det är LÖRDAG i morgon = fest. Får trösta mig med det! Hoppas att det kommer bli lyckat :) Grattis igen, till världens bästa MS som fyllde vuxen i onsdags!
Har förövrigt haft en kort kort skoldag idag. Slutade 1, for hem tog en Pn, till 5 ;) Jag måste nog vara Skeås största Pn-brud?!

Nej nu är det dax för krubb.


Ta mig tillbaka!

Pz,
JullZzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0