110 dagar!

Har räknat ut att det är 110 dagar kvar tills jag och Mb drar i väg till Alayna, sjukt taggad! Sola, bada, parta, shoppa osv :D Synd att inte resten av brudarna kmr att följa, men blir det som vi har tänkt kommer vi att dra iväg i slutet av Augusti också ;) 
Jag ber om ursäkt (mb) för dålig uppdatering men i veckan har jag haft fullt upp. Hade somsagt kemiprov i fredags som vi inte ens ska prata om. G får jag men inte mer än så. Aja, har iaf gjort mitt bästa! Har även haft året fösta tennisträning samt varit tränare för fyra små söta 9åringar, kulkul :). Gårkvällen skulle bestå av plugg ända fram tills jag och Lina stupade, gjorde vi något? Nej. Är provet på torsdag? Ja. Kan jag något? Nej inte det.
Ska strax käka lunch, sen beger jag mig till Lina för att försöka få in något i min otroligt ointelligenta hjärna!

Pz,
Jullz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0