6 December


Sitter just nu och skriver på filosofihemtentan.... NOT FUN!
Ett plus för dagen är iallafall att man har gjort klart småföretagande provet. Skönt!
Dock så vet jag att jag redan nu har två fel... :S Hatar att få veta saker bakvägen som var rätt eller fel efter prov, så irriterande.
Men men de är bara å kämpa på. Filosofin ska iaf in på fredag, troligen blir det att sitta kvar och jobba med den på skolan med Jasmine. =)
Nästa vecka ska även tre uppgifter in: Idrottsuppgiften, småföretagande och svenska debattartikel.
Detta är nog ett aktuellt ämne att skriva om nu för de flesta: PLUGGET. Inte direkt kul att läsa, men tyvärr så är det det mesta som kretsar kring ens hjärna just nu.

Igår var jag iaf duktig och städade mitt rum(som inte händer särskilt ofta) men kände att det inte är så kul att plugga då damråttorna hoppar och dansar under skrivbordet. haha :P
Som belöning eller vad man nu ska säga, så for jag med mami till anderstorpsaulan och lyssnade på julmusik som framfördes av en del körer. Brukar bli nu varje år, som en tradition. Var rätt mysigt faktiskt, och det gav mig även en gnutta julkänsla :) Ska försöka lyssna på lite mer julmusik så man får nån julkänsla, fattar inte att det är jul på några veckor! :O Jag som inte ens har köpt en endaste julklapp! PANIK.


Bjuder på två bilder från någon jul sedan.

 

Traditionell sysselsättning den 23:e. Grymt gott och kul dessutom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0