En sån där lista


Skolkar du ? Har hänt
Gör du frukosten själv ? ja
Har du suttit i rätten ? haha nej
Har du slagit ner någon ? Beror på vad man menar med slagit, men nog har jag vunnit endel kamper ;)
Har du pussat någon av samma kön ? Jo
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Skriker efter papper!
Vem kan du prata om allt med ? Ganska många faktiskt
Har du solglasögon ? Ja, fast inte nu? Inte så soligt ute precis.
Vem pussade du senast ?. Jenny
Vem kramade du senast ? Mamma
Vad är din högsta önskan just nu? Att det ska bli sommar och jag ligger på playan med vännerna!
Vad gör du direkt när du vaknar? Znoosar, znoosar lite till osv..
Vem gillar du ? Mig själv?
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? ljusblå jeansskjorta
Har du string på dig just nu ? haha jo faktiskt
Är du blyg ? Inför nya personer ja, men skulle nog säga nej annars.
Vad tänker du på just nu ? Att jag har ont i ryggen och att vi har sovmorgon imorgon :)

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar ?
hmm, svår fråga! Men säger nog Mage ;)
Bruna,blå eller gröna ögon ? Bruna eller gröna
Långt eller kort hår ? halvlångt
Charmig eller rolig ? Både och?
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Skulle vilja säga helheten, men kroppsbygnad och leende kanske
Hur stor betydelse har kläderna ? Ganska stor skulle jag vilja säga ändå.
Gillar du någon just nu från det motsat könet ? Nej
Gillar någon annan dig just nu ? Tror jag inte

ANTINGEN ELLER
Blått eller rött ?
Blått
Regn eller snö ? Regn
Ull eller bomull ? ull
Rosor eller tusensköna ? Rosor
Vår eller höst ? Vår helt klart!
Historia eller vetenskap ? Inget av dom. Men skulle nog säga histora om jag inte fokuserade på våran tråkiga historia lärare!
Matte eller engelska ? Engelska
Kallt eller varmt ?
Varmt

ÖVRIGT:
Svär du för mycket ?
Beror på vem man jämför med, men ibland ja.
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Pack up - Eliza Doolittle
Hur är vädret just nu ? Mörkt och kallt.
Vart skulle du vilja åka ?
Utomlands! Var som helst typ!! 
Vill du ha barn? Absolut! Ett mål i livet, helt klart!
Isf vad skulle dom heta ? Det vet jag inte än, men något orginellt iaf!

SENASTE DU:

Pratade i telefon med? Julia :)
Sov tillsammans med ? Vet inte

HAR DU?
Stått på scen?
Jo
Varit med om en bilolycka? Nej och jag är glad över att inte ha varit det!
Klättrat på berg ? Jajjemän, senast var då jag Sofia och Marielle var på projektarbets resa till höga kusten! :)

 

Xoxo/nissennilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0