Söndag

Gårkvällen blev mycket lyckad! :)
Tror aldrig ja har vetat hur mycket min snåltarm rymmer förräns igår. Fika i mängder blev det då! Julmys = frosseri av godsaker! ;) Vi han även mycket snack om allt och inget, videoinspelande, korttagning, paketlek, sexställningar (haha fråga mig inte varför) och såklart mycket skratt på det också! :D Vid halv 12 drog julle å akka ut, därmed for även de andra tre pinglorna på väg hemmåt utom jag som stannade kvar och umgicks med ensamma mb ;) Då passade jag och Marielle på att sjunga oss hesa till singstar! haha vad säger vi om idol nästa år!? ;) /ullis

Detta är tyvärr de enda bilderna som fångades på min kamera..





Tack för i helgen! :) <3

Kommentarer
Postat av: mb

Vi borde söka till idol för att göra programmet roligare ;)det går verkligen inte att ha tråkigt med singstar! :D

2010-12-20 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0