Puff puff!

Dräper mig om somliga tror att puffilajen betyder att man vill ha "latscholajban in bed". Tänkte bara meddela er om att för mig betyder det att man "stöter till" någon lite kaxigt och inget annat! Roande? Jaa, det är ju till för att muckas så!
Intresseklubben antecknar, hoho.
Har i alla fall pluggat matte i tre timmar med Håkke på skolan idag. Matte D måste nog vara det värsta som finns och jag kommer väl inte vara överlycklig på onsdag när det är dags för nationella..........
Tänkte skriva ihop lite frågor till intervjun i morgon, klockan två befinner jag mig nämligen på röda korset och pratar med chefen angående deras ledarskap osv. Får lite smått panik vid bara tanken av att jag ska sitta där i ca en timma och fråga en främlig om hur han ser sig som som person. Aja, det är bara att bita i det sura äpplet. Om tre veckor är det jullov, jag tackar och bockar det kommer sitta mycket fint!




Har för övrigt gjort om i rummet. Älskar texten ovan - kärleken övervinner allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0